kek tompek kojo nie


.....nie video yang paling digemari oleh anak saya Qimi, kadang-kadang mama dia pun join sekali....

Loading...

....slide album.....

Arwah ayah dalam kenangan

Ni gambar arwah ayah...gambar nie 3 hari sebelum dia meninggal dunia...dia memang susah untuk bergambar tapi masa nie dia yang suruh amik kamera dan amik gambar dia ..." amik la gambar ayah dengan mak nie,nie nanti untuk kenangan kalau ayah x de "..tu je ayat yang selalu main dalam kotak pikiran nie bile tengok gambar nie...2.1.2009 ayah meninggal dunia...al fatehah

Sabtu, 2 Januari 2010

Qimie....


Ni la mama & qimie....anak saya sorang ni mmg manja ngan mama & papa dia...yang paling best,pantang nampak camera.Kuat pose depan kamera....


Ha...Qimie ni dah pandai berebut PTT lak....yela,papa & mama dah join Radio Amatuer,takkan Qimi nak tengok jer...hehehehe...

Actually time ni kitaorg pegi jenjalan.....Pegi umah org kawin kat Muar.Sambil2 dlm perjalanan tu,kitaorg dok sibuk la bergambar.Baru la tak bosan sangat....cuba korang tengok si Qimie tu...hehehehe....